Google

Wednesday, May 16, 2007

Cara Mengusir Jin Yang Tinggal Dalam Rumah

CARA MENGUSIR JIN YANG TINGGAL DALAM RUMAH dan jika kita benar-benar yakin bahawa di dalam rumah kita ada jin, maka ada dua perkara yang harus kita lakukan :-

1) Hendaklah ada dua orang yang menyertai kita untuk pergi ke rumah tersebut, setelah sampai di rumah itu bacalah ayat tersebut dan Bacaan ini hendaklah diulang sebanyak tiga kali.





"Aku ingatkan kepada kamu dengan sumpah yang pernah diucapkan oleh Nabi Sulaiman; keluarlah dan pergilah kamu dari rumah kami. Aku sumpah kamu dengan nama Allah, keluarlah kamu dan janganlah kamu menyakiti seseorangpun."



2) Kemuian ambil satu bejana air dan dekatkan mulut anda ke bejana tersebut lalu bacalah surah AL-QURSI 3X dan AL- FATIHAH 3X.

3) Selepas itu bawalah air tersebut ke seluruh penjuru rumah, dan letakkanlah sebahagian air itu di setiap penjuru rumah, maka dengan izin Allah, jin tersebut akan segera keluar.Kerjakanlah cara ini dengan niat yang ikhlas ketika membaca doa di atas dan mohonlah kepada Tuhan yang telah menciptakan langit dan bumi.

Janganlah kita meninggalkan petunjuk ini, kemudian lalu mencari kesesatan para tukang sihir dan tukang ramal yang akan membawa kepada kesengsaraan dan bencana. Bermohonlah kepada Allah semoga Allah memasukkan kita kepada golongan orang-orang yang sentiasa memohon pertolongan kepada-Nya, dan sentiasa bertawakal dan mohon perlindungan dengan kekuasaan-Nya.

No comments: